Historien bak:
Den nye merkevareidentiteten og logoen hinter til Bergsli sin historie, samtidig som den understreker selskapets fremtidige retning og Bergsli sin posisjon i det norske markedet for verktøymaskiner og lagerløsninger.
Elementene i den nye merkevareidentiteten består av mer moderne elementer, samtidig er logoen gjenkjennbar for å vise vår identitet.
Se endringen her:
Vår nye logo gjenspeiler hvordan Bergsli Metallmaskiner ønsker å møte nye og eksisterende kunder.
Det hele startet i 1953. Brødrene Leif, Finn og Odd Bergsli så et klart behov for en effektivisering av den industrielle produksjonen her i landet. De slo sine ressurser og kunnskaper sammen, trakk med seg viten og ideer og fylt med et stort pågangsmot slo de seg sammen i et eget firma. Det ble raskt knyttet kontakter med maskinprodusenter i Europa og utstyret ble lansert på hjemmebane – dermed var grunnlaget lagt for en over 70 år lang suksesshistorie.
Bergsli er i dag en landskjent maskinleverandør blant de aller største. Vi leverer verktøymaskiner, lagerautomater og utstyr til Norsk industri.
Våre kunder er alt fra små enmannsbedrifter og opp til de store aktørene i bransjen. Maskin utvalget er fra enkle småmaskiner til store maskineringssenter, roboter og hele fabrikkanlegg.
Fagkunnskap og stor kontaktflate hos leverandører og produsenter av maskiner er en av våre styrker. Våre ansatte er svært erfarne, noe som gjør at kundene føler trygghet ved sine maskin kjøp. I serviceavdelingen finnes det høy faglig kompetanse blant service teknikere, dette gjør oss kvalifiserte til de oppgaver vi møter ute hos våre kunder.
Vi ønsker å vise vår langvarige historie og erfaring på markedet, samtidig som vi er en moderne bedrift som alltid ser etter nye løsninger for fremtiden.